بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهاقان

تا آخرین قطره ی خون ایستاده ایم...

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهاقان

تا آخرین قطره ی خون ایستاده ایم...

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهاقان
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با همت بلند مردم و تلاش جمعی از معتمدان و مسئولان در اسفند ماه ۱۳۶۶ دارای مجوز فعالیت گردید و در سال ۱۳۶۷ با رشته علوم اجتماعی، کار خود را به موازات فعالیت‌های علمی، عملیات اجرایی مجتمع دانشگاه در زمینی به وسعت ۷۰ هکتار در ۳ کیلومتری جاده دهاقان شروع که در مهر ماه ۱۳۷۰ اولین واحد آموزشی آن به بهره‌برداری رسید. با الطاف الهی،‌ نیت خالصانه بانیان، کمک‌های مردم و همت مسئولان روز به روز مراحل رشد و توسعه را سپری نمود و در حال حاضر با درجه بسیار بزرگ و برخورداری از تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترای تخصصی جزء واحدهای مطرح منطقه و کشور همانند نگینی در انگشتری شهر دهاقان می‌درخشد. واحد دهاقان با گذشت قریب به 26 سال از زمان تأسیس اکنون در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دارای 10 رشته فنی مهندسی،23 رشته علوم انسانی، ۱ رشته علوم پزشکی (پرستاری) می‌باشد. جمعیت دانشجویان این دانشگاه تعداد ۶۰۰۰ نفر می‌رسد.این دانشگاه جزء یکی از بزرگ ترین دانشگاه های استان از بعد مساحت و تعداد رشته موجود میباشد.
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دانشگاه آزاد دهاقان

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۵
ادمین

هر ملتی که هنر شهادت را یاد گرفت، برای همیشه، سربلند است.تا امروز، هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب خالی کند.

امام خمینی (رحمه الله علیه)


بسیجی


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۶
ادمین

shahid hemmat

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۲
ادمین

به نماز ایستاده ایم

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۳
ادمین

پس از عمری پس از عمری غریبی بی نشانی
خـــدا   می‌خــــواسـت  در  غربــــت   نـــــمانی
از آن جسم شریف و پاکت ای دوست
پلاکی بازگشت و استخوانی
آن چشم پر از ستاره برمی گردد
آن سینه پاره پاره برمی گردد
رفته است ولی به چشم خودمی بینیم
یک روز دلم دوباره برمی گردد
مصطفی محدثی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۸
ادمین

آیین بزرگداشت فتح خرمشهر در واحد دهاقان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا از واحد دهاقان، بسیج دانشجویی این دانش
گاه به مناسبت فتح بزرگ خونین شهر، آیین بزرگداشتی را با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل تالار اجتماعات واحد برگزار نمود.
سخنران ویژه این آیین سرهنگ غلامرضایی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بود که پیرامون سوم خرداد گفت: خرمشهر سرنوشت ماست نه به عنوان تکه ای از خاک نه به عنوان یک بندر استراتژیک نه به عنوان یک موقعیت ژئوپلتیک کشور، بلکه به عنوان یک نقطه تأثیرگذار در سرنوشت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران. زمانی که انقلاب به پیروزی رسید نظام استکباری با توجه به شناختی که از آن به دست آورد فهمید که معمار بزرگ انقلاب آنرا بر اساس آموزه های دینی و ایدئولوژی اسلامی برنامه ریزی نموده است و انقلاب ایران با نظام سلطه و استکبار کنار نخواهد آمد.
وی افزود: پس از تجاوز دشمن به خاک ما، یکهزار و سیصد و پنجاه و دو کیلومتر از خاک ایران طی دو سال اشغال شد. امروزه سیاسیون معتقدند کلید تسلط بر جهان، به دلیل موقعیت استراتژیک، ژئوپلیتیک، ژئواکونومیک و ژئوکالچری، خاورمیانه است و به همین دلیل غرب بیش از پیش روی خاور میانه نظر دارد و آماج حملات متعدد بوده است. در جنگ تحمیلی هر کشوری بر خرمشهر مسلط می شد، سرنوشت جنگ را تعیین می نمود. رزمندگان اسلام با تکیه بر فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود: خرمشهر باید آزاد شود، شبانه روز به فعالیت مشغول شدند و پس از پانصد و هفتاد و پنج روز خرمشهر آزاد شد.
غلامرضایی رمز پیروزی و فتح خرمشهر را توسط نیروهای مردمی، سپاهی و بسیجی که با کمترین امکانات نظامی توانستند به فتحی بزرگ دست یابند همانا حمایت پنهان خداوند دانست و گفت: افتخار ماست که در این جنگ نابرابر بین المللی یک تنه ایستادیم و پیروز شدیم بدون آنکه یک وجب از خاک ما در دست دشمن باقی بماند. فتح خرمشهر نتیجه تبعیت و همراهی مردم و نیروهای مسلح از رهبری جامعه است، در حال حاضر و در این برهه حساس نیز همه ما به این تبعیت از رهبری نیازمندیم.
سخنران در بخش دیگری از بیانات خود تصریح کرد: امروز برای دفاع از نظام و انقلاب باید بصیرت و آگاهی داشت و توطئه های دشمنان را شناخت. شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی، امروز جایگزین روش های نظامی گری شده اند و جنگ فرهنگی را ترتیب داده اند، موبایل، اینترنت و ماهواره سه ابزار مهم جنگ نرم هستند که به خانه های ما راه پیدا کرده اند ولی ما خطر این جنگ و ابزارهای آن را احساس نکرده ایم، تنها و تنها با بصیرت و آگاهی است که می توانیم از بحران ها عبور کنیم و کشوری مقتدر را به جهان عرضه کنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۰
ادمین

منتخب نظرات بازدید کنندگان

با سلام خدمت شما و عرض ادب. من این صفحه از وبتون رو خوندم مطالب خوبی نوشته بودید. دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده. اما به عنوان پیشنهاد عرض می‌کنم: اگه بتونید تو وبتون از مطالب مذهبی مثل احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) یا داستان‌هایی از زندگانی اونا یا مباحث اعتقادی استفاده کنید وبتون خیلی بهتر میشه! در حال حاضر دشمن با جنگ نرم در تقابل اعتقادات جوانان ما قدم بر می‌دارد و تلاش می‌کند اعتقادات و فرهنگ ما را تغییر دهد که در صورت موفقیت به پیروزی حقیقی دست یافته است. لذا ما نیز باید با تقویت اعتقادات و نشر مبانی اصیل اسلامی با این هدف مقابله کنیم.


 http://www.jonbeshnet.ir/news/29839

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۳
ادمین